cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

SDK ClassNotFound exception after deploy

Former Member
0 Kudos

Hi,

I have developed a POD Plugin with SDK 2.1 for SAP ME 6.0.4.4. When creating the SAPME.SCA file I get no error

and I get no error during deploy of the SCA file.

But when trying to run the POD Plugin as an activity behind a POD Button I get an exeption and the default trace

says class is not found.

I have looked at the contents of the SCA file and my <customer>lib.jar file and I can see that my classes is missing from

this jar file.

Br,

Johan

[EXCEPTION]

java.lang.ClassNotFoundException: com.enics.production.web.podplugin.ePDMPlugin.ViewDocURL

------------------------- Loader Info -------------------------

ClassLoader name: [sap.com/me~ear]

Loader hash code: 6613d11d

Living status: alive

Direct parent loaders:

   [system:Frame]

   [interface:webservices]

   [interface:cross]

   [interface:security]

   [interface:transactionext]

   [library:webservices_lib]

   [library:opensql]

   [library:jms]

   [library:ejb20]

   [service:p4]

   [service:ejb]

   [service:servlet_jsp]

   [service:tc~pdf~object]

   [library:icu4j]

Resources:

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.httpserver.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.diagnostics.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.inventory.api-internal-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.productiondate.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.framework.metadata-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.nonconformance.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.reporting.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\jaxen-1.1-visiprise.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\joda-time-1.5.2.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.common.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.labor.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\log4j-1.2.13.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.productdefinition.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.numbering.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.rtw.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\bobj.businessgraphics-2.1.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\bobj.xpp3-2.1.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.standard-webservices.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.schedulingstandards.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.defaultvalue.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.datacollection.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.nonconformance.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.integration.erp.api.ws-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.timegranularity.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.reasoncode.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.schedulingstandards.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.integration.erp.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.reasoncode.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.collaboration.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.messaging.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.dataformat.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.diagnostics.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.solutionverification.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.dataformat.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.browse.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.app.ump-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\bobj.commons-driver-2.1.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.appconfig.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.customdata.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.productiondate.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.datacollection.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.legacy.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.eco.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.demand.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.messaging.adapter-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\js-1.5R4.1.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.labor.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.tooling.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\jgo-1.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.backgroundprocess.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.productiondate.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.integration.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.security.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.cnc.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.framework.xml-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.status.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\dom4j-1.6.1.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\model-1.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.datacollection.api-internal-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.certification.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.common.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.messaging.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.encryption-1.0-SNAPSHOT.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.dbsequence.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.script.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.datacollection.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.user.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.schedulingstandards.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\commons-io-1.2.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\sdkext_api.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.numbering.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.standard-webservices.adapter-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.datatype.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\service-ejb-1.1.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.inventory.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.document.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.erp-webservices.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.productdefinition.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\bobj.cvom-2.1.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.user.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.solutionverification.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.plant.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.production.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.collaboration.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.datacollection.statit.stub-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.production.api-internal-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.solman.configuration.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.datatransfer.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.webservices.client-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\xbean-1.0.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\bobj.logging-2.1.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\service-core-1.1.1-SNAPSHOT.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\common.globalization-1.1.1.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.security.api-internal-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.document.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.production.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.activity.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.sampling.adapter-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.inventory.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.customdata.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\pmf-beans-2.0.3.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.security.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.certification.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.integration.cncdnc.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\sapdevLib.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.erp-webservices.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.common.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.datatransfer.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.sampling.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.tooling.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\commons-fileupload-1.1.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.diagnostics.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.demand.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.datatype.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.labor.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\xerces-2.8.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.standard-webservices.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.sampling.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.status.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.messaging.api-internal-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.framework.logging-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.production.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.security.loginmodule-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.tooling.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\enicsLib.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.browse.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.reporting.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.xslt.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.datatype.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.collaboration.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.appconfig.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.user.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.container.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.customdata.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.security.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.datacollection.statit.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\customBuildID.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\pmf-client-2.0.3.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.reasoncode.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\commons-codec-1.3.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.messaging.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.framework.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.demand.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.plant.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.container.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.backgroundprocess.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\test-core-1.1.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.reporting.cvom.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.container.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.appconfig.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.activity.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.inventory.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\pmf-common-2.0.3.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.productdefinition.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.datatransfer.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.plant.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.activity.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\bean2bean-mapper-1.1.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.certification.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.sampling.domain-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.dataformat.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.extension.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\bobj.cvom-chart-2.1.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.numbering.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\httpclient-7.1.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\icu4j-4.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.status.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.document.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\app_libraries_container\\APP-INF\\lib\\me.nonconformance.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\webservices_container\\enics-webservice_WEB\\types\\SetupResourceWithOrderService.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.activity.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.alarm.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.appconfig.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.backgroundprocess.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.browse.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.common.frame.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.container.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.correctiveaction.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.customdata.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.datacollection.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.dataformat.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.datatransfer.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.datatype.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.dbsequence.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.defaultvalue.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.demand.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.diagnostics.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.document.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.httpserver.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.integration.cnc.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.integration.collaboration.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.integration.sap.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.integration.xml.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.inventory.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.labor.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.messaging.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.nonconformance.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.numbering.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.ods.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.plant.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.productdefinition.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.production.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.productiondate.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.reasoncode.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.reporting.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.rtw.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.sampling.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.schedulingstandards.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.script.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.security.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.solutionverification.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.status.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.timegranularity.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.tooling.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\EJBContainer\\applicationjars\\me.user.ejb-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing-admin\\root\\WEB-INF\\classes

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing-verification\\root\\WEB-INF\\classes

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing-verification\\root\\WEB-INF\\lib\\me.coral.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\enics-webservice\\root\\WEB-INF\\classes

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\classes

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\cache-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\jsf-api-7.3.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\jstl-api-1.2.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\jstl-impl-1.2.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\lightspeed_api-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\lightspeed_core-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.common.client-6.0.4.4-classes.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.common.client-api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.coral.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.datacollection.client-6.0.4.4-classes.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.datacollection.client-api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.datatype.client-6.0.4.4-classes.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.datatype.client-api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.inventory.client-6.0.4.4-classes.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.inventory.client-api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.labor.client-6.0.4.4-classes.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.labor.client-api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.messaging.client-6.0.4.4-classes.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.messaging.client-api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.nonconformance.client-6.0.4.4-classes.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.nonconformance.client-api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.plant.client-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.plant.client-api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.productdefinition.client-6.0.4.4-classes.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.productdefinition.client-api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.production.client-6.0.4.4-classes.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.production.client-api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.production.podclient-6.0.4.4-classes.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.production.podclient-api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.reporting.client-6.0.4.4-classes.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.reporting.client-api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.sampling.client-6.0.4.4-classes.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.sampling.client-api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.schedulingstandards.client-6.0.4.4-classes.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.schedulingstandards.client-api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.security.client-6.0.4.4-classes.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.security.client-api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.status.client-6.0.4.4-classes.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.tooling.client-6.0.4.4-classes.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.tooling.client-api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.wpmf.api-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.wpmf.client-6.0.4.4-classes.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\me.wpmf.impl-6.0.4.4.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\pmf-web-2.0.3.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\sapdevWebLib.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\tc.icons.el_api-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\tc.icons.el_core-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\tc.ls.renderkit_api-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\tc.ls.renderkit_core-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\tc.ls.ucf.events_api-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\tc.ls.ucf.events_core-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\tc.ls.ucf_api-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\tc.ls.ucf_core-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\tc.ls.useragent_api-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\tc.ls.useragent_core-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\tc.uicore.cache_api-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\tc.uicore.cache_core-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\tc.uicore.inlinestyles_api-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\tc.uicore.inlinestyles_core-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\tc.uicore.laf.layer2_api-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\tc.uicore.laf.layer2_core-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\tc.uicore.rtl_api-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\tc.uicore.rtl_core-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\tc.useragent.api-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\tc.useragent.core-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\ui.faces.base_api-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\ui.faces.base_core-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\ui.faces.extended.renderkit_api-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\ui.faces.extended.renderkit_core-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\ui.faces.renderkit_api-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\ui.faces.renderkit_core-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\ui.faces.security_api-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\ui.faces.security_core-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\uicore.laf.api-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\uicore.laf.core-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\uicore.ls.environment-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\uicore.ls.environment.engine-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\uicore.ls.environment.jsf_api-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\uicore.ls.environment.jsf_core-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\ur_icons_api-1.0.3.0.jar

   C:\\usr\\sap\\DV1\\J00\\j2ee\\cluster\\apps\\sap.com\\me~ear\\servlet_jsp\\manufacturing\\root\\WEB-INF\\lib\\ur_icons_core-1.0.3.0.jar

---------------------------------------------------------------

at com.sap.engine.boot.loader.MultiParentClassLoader.loadClass(MultiParentClassLoader.java:278)

at com.sap.engine.boot.loader.MultiParentClassLoader.loadClass(MultiParentClassLoader.java:247)

Accepted Solutions (1)

Accepted Solutions (1)

former_member329581
Participant
0 Kudos

When you develop a Podplugin the classes are located SCA-> DEPLOYARCHIVES -> me.app.sda-x.x.x.x.sda -> me.common.web-x.x.x.x.war -> WEB-INF -> lib -> {vendor}WebLib.jar ... can you locate your class there?

Former Member
0 Kudos

Hi Kay,

I found that  {vendor}WebLib.jar was missing from the SAPME.SCA files.

I had to do build build.web to create it before doing build package.sca.

Br,

Johan

former_member329581
Participant
0 Kudos

Yes you have to build the ME before packaging, I use the "build"-Task for these, it builds every "project".

Answers (0)